Termeni și condiții
TERMENII ȘI CONDIȚIILE MAGAZINULUI ONLINE www.meandmommy.ro valabil din 07/12/2023
Regulamentul definește regulile pentru furnizarea de servicii de vânzare prin intermediul site-ului web al magazinului online care operează sub domeniul: www.meandmommy.ro Este un document solicitat în temeiul art. 13 din Legea din 30 mai 2014 privind drepturile CONSUMATORULUI (Jurnalul Legilor din 2014, pct. 827). VÂNZĂTORUL și, în același timp, ADMINISTRATORUL magazinului online este compania:
SHOP BABYEN SRL
Adresa: strada Aleea Teilor, nr. 13, OLT, 235200, ROMÂNIA
Adresa pentru CORESPONDENȚĂ și TRANSPORTURI: așa cum este menționat mai sus
Tel. +4 0771.123.199
E-mail: contact@meandmommy.ro
Compania a intrat în Registrul central și informații privind activitatea economică (CEIDG) sub numărul NIP: J28 / 395/2023, REGON: 48054064
CUMPĂRĂTORUL are dreptul de a negocia toate prevederile contractului cu Vânzătorul, inclusiv cele care modifică prevederile din următoarele reglementări, înainte de a plasa comanda – în limitele permise de lege. Negocierile, pentru a fi valabile, necesită o formă scrisă. În cazul în care CUMPĂRĂTORUL renunță la posibilitatea încheierii unui contract prin negocieri individuale, se vor aplica următoarele reglementări.
1. Definiții
a. MAGAZIN INTERNET – înseamnă că CONTRACTUL pentru vânzarea sau furnizarea de servicii este încheiat electronic și dacă un CONSUMATOR este parte la contract, acesta are loc în condițiile descrise în Legea din 30 mai 2014 privind drepturile CONSUMATOR (Jurnalul Legilor din 2014, articolul 827).
b. CLIENTI o persoană fizică, precum și o persoană juridică și o unitate organizațională care nu este o persoană juridică, ale cărei dispoziții specifice acordă capacitate juridică și care încheie sau intenționează să încheie un contract sau utilizează alte servicii oferite prin intermediul site-ului web a MAGAZINULUI INTERNET.
c. CONSUMATOR – CLIENT, persoană fizică care efectuează o tranzacție juridică cu VÂNZĂTORUL care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială – definiție precisă – Cod civil Art. 22.
d. PRODUS – un articol oferit spre vânzare sau un serviciu oferit în INTERNET STORE.
e. TERMENI ȘI CONDIȚII – prezentul regulament ONLINE MAGAZIN.
f. ACORD DE VÂNZARE – un acord de vânzare a produsului încheiat de la distanță prin INTERNET STORE.
g. COMANDĂ – o declarație făcută electronic sau telefonic despre disponibilitatea de a încheia un contract (comandarea unui produs sau serviciu).
h. NEWSLETTER – un serviciu furnizat electronic de VÂNZĂTOR, care constă în trimiterea de informații comerciale și publicitare către părțile interesate la adresa de e-mail furnizată de partea interesată.
2. Dispoziții generale.
a. Domeniul de activitate – vânzarea prin corespondență utilizând site-ul web al articolelor pentru bebeluși și copii mici – în special produse proprii sub marca BABYEN.
b. VÂNZĂTORUL aplică Codul european de conduită în comerțul electronic.
c. CLIENTUL – este obligat să introducă date în sistem în conformitate cu faptele, legal și moral. Datele furnizate nu pot încălca drepturile personale sau drepturile de proprietate ale terților.
d. VÂNZĂTORUL este plătitor de TVA și emite un document de vânzare – o chitanță sau o factură pentru fiecare vânzare a unui produs.
e. Informații comerciale – listele de prețuri, descrierile, reclamele și alte informații despre Produse de pe site-ul VÂNZĂTORULUI constituie o invitație la încheierea unui contract în sensul art. 71 din Codul civil.
3. Comandă.
a. MAGAZINUL ONLINE efectuează comenzi cu livrare în țările europene.
b. Înainte de a plasa o comandă, CLIENTUL trebuie să citească acești TERMENI ȘI CONDIȚII. Faptul de a citi și a accepta toate prevederile acestor reglementări este clar confirmat în timpul înregistrării în sistem și înainte de confirmarea finală a comenzii. Formularul de comandă nu va fi acceptat fără o astfel de confirmare.
c. O comandă electronică poate fi plasată 24 de ore pe zi. zilnic, 7 zile pe săptămână.
d. Executarea comenzii (pregătirea și expedierea PRODUSELOR) de către VÂNZĂTOR are loc:
– după primirea plății în cont – dacă a fost selectată plata anticipată.
– pentru plăți cu cardul – din momentul obținerii unei autorizații pozitive.
Data de finalizare a comenzii pentru produsele din stoc – nu mai mult de 3 zile lucrătoare de la data convenită ca la punctul anterior. În majoritatea cazurilor, comenzile sunt procesate în 24 – 48 de ore. În cazul produselor oferite la cerere, data va fi specificată la efectuarea comenzii.
4. Prețuri.
a. Prețurile produselor indicate în oferta magazinului sunt prețuri în LEI și sunt prețuri brute (includ taxele impuse de lege, inclusiv TVA).
b. Prețurile de produs date nu includ costurile de livrare.
c. Prețul obligatoriu pentru CLIENT este prețul valabil în momentul plasării comenzii.
5. Metode de plată:
a. plata în avans – prin transfer în contul bancar furnizat în detaliile VÂNZĂTORULUI sau trimise în confirmarea comenzii;
b. sistem de plăți Mobilpay, care acceptă și carduri de plată: American Express, Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
– Dacă se alege plata sub formă de plată anticipată prin transfer bancar, CLIENTUL este obligat să plătească prețul în temeiul contractului de vânzare în termen de 7 zile de la data încheierii sale, cu excepția cazului în care părțile la acordul de vânzare convin altfel.
– VÂNZĂTORUL are dreptul de a limita metodele de plată disponibile, inclusiv solicitarea plății anticipate în totalitate sau parțial.
6. Expedierea mărfurilor
a. Costurile de livrare sunt suportate de CLIENT, cu excepția cazului în care descrierea ofertei de produs prevede altfel.
b. La completarea formularului de comandă interactiv, CLIENTUL este informat cu privire la costuri și alege metoda și acceptă costul de expediere la plasarea COMENZII.
c. Trimitem produsele achiziționate prin curier GLS sau DPD.
Dreptul de retragere din contract (RETURAREA MARFURILOR) în cazul vânzărilor la distanță cu participarea CONSUMATORULUI.
1. În conformitate cu articolul 27 din Legea cu privire la drepturile CONSUMATORULUI (Jurnalul Legilor din 2014, punctul 827), CONSUMATORUL prin încheierea unui „contract la distanță” – are dreptul să se retragă din contract fără a da niciun motiv – în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia PRODUSULUI. În cazul retragerii din contract, CONSUMATORUL are dreptul la rambursarea costurilor suportate. Dacă, la momentul încheierii contractului, CONSUMATORUL a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă standard oferită de VÂNZĂTOR – VÂNZĂTORUL nu este obligat să ramburseze CONSUMATORULUI costuri suplimentare care depășesc cea mai ieftină metodă. Condiția pentru păstrarea termenului este depunerea VÂNZĂTORULUI o declarație de retragere din contract în acest termen. Declarația trimisă electronic este de asemenea importantă – puteți utiliza formularul gata (Declarația de retragere din contract). În cazul depunerii declarației în format electronic, VÂNZĂTORUL va trimite imediat CONSUMATORULUI pe un suport durabil o confirmare de primire a declarației de retragere din contract.
2. După trimiterea declarației, CONSUMATORUL este obligat să returneze produsul la adresa de CORESPONDENȚĂ furnizată în detaliile VÂNZĂTORULUI în termen de 14 zile calendaristice (contate de la data trimiterii declarației de retragere din contract) – cu excepția cazului în care VÂNZĂTORUL s-a oferit ridicați singur PRODUSUL. Data trimiterii coletului este decisivă pentru respectarea termenului limită.
3. CONSUMATORUL este răspunzător pentru scăderea valorii articolului ca urmare a utilizării acestuia într-un mod diferit de cel necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea articolului.
4. VÂNZĂTORUL va returna plățile efectuate de acesta în termen de 14 zile calendaristice, inclusiv costurile livrării bunurilor de la VÂNZĂTOR către CONSUMATOR. VÂNZĂTORUL poate, totuși, să rețină rambursarea până la returnarea articolului sau CONSUMATORUL furnizează dovada returnării acestuia – în funcție de evenimentul care apare mai întâi. VÂNZĂTORUL va rambursa plata utilizând aceeași metodă de plată utilizată de CONSUMATOR, cu excepția cazului în care CONSUMATORUL a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare care nu implică costuri suplimentare pentru el.
5. Dacă este necesar să se returneze fonduri pentru o tranzacție efectuată de client cu un card de plată, vânzătorul va fi rambursat în contul bancar atribuit cardului de plată al părții care face comanda.
6. Costurile directe pentru returnarea PRODUSULUI VÂNZĂTORULUI sunt suportate de CONSUMATOR (CLIENT).
7. CONSUMATORUL nu are dreptul să se retragă dintr-un contract la distanță în cazurile enumerate în anexă.
8. VANZATORUL nu accepta colete trimise “ramburs”. Expedierea de retur trebuie protejată în mod adecvat împotriva daunelor cauzate de tranzit.
Răspunderea conform garanției și garanția la vânzarea cu CONSUMATORUL.
1. VÂNZĂTORUL este obligat să livreze PRODUSUL care face obiectul contractului – fără defecte.
2. VÂNZĂTORUL este răspunzător în temeiul garanției pentru defectele fizice care au existat în momentul în care pericolul a fost transmis cumpărătorului sau a rezultat dintr-o cauză inerentă articolului vândut în același timp – pentru o perioadă de 2 ani.
3. VÂNZĂTORUL informează că, în cazul PRODUSELOR acoperite și de garanție, drepturile cumpărătorului și obligațiile garantului în acest sens sunt specificate și trebuie îndeplinite în conformitate cu condițiile stabilite în CARTEA DE GARANȚIE. GARANȚIA acordată pentru PRODUSUL vândut este un drept suplimentar și nu exclude, limitează sau suspendă drepturile CONSUMATORULUI în conformitate cu răspunderea VÂNZĂTORULUI conform prevederilor privind garanția pentru defectele articolului vândut (articolul 577 din Codul civil).
4. VÂNZĂTORUL este scutit de răspundere în temeiul garanției în cazul în care CONSUMATORUL a știut despre defect la momentul încheierii contractului.
5. În cazul unui defect sau al neconformității produsului livrat cu contractul, CONSUMATORUL are dreptul de a depune o reclamație.
6. Pentru a depune o reclamație, recomandăm CONSUMATORULUI să completeze protocolul de reclamație (DrukReklamacyjny.doc) sau, într-o altă formă, descrie motivele reclamației și solicită eliminarea defectelor și trimite notificarea prin e-mail sau prin poștă la adresa de corespondență a VÂNZĂTORULUI furnizată în antet.
7. PRODUS defect – în acord cu VÂNZĂTORUL – dacă este posibil și oportun – CONSUMATORUL care exercită drepturile în temeiul garanției va fi obligat pe cheltuiala VÂNZĂTORULUI să livreze bunurile la locul indicat în contractul de vânzare și dacă un loc nu este specificat în contract – la locul în care articolul a fost livrat CONSUMATORULUI. În cazul în care, datorită tipului de articol sau metodei de instalare a acestuia, livrarea articolului de către CLIENT ar fi excesiv de dificilă, CLIENTUL este obligat să pună articolul la dispoziția VÂNZĂTORULUI la locul unde se află articolul.
8. În cazul în care articolul vândut prezintă un defect, CLIENTUL poate depune o declarație prin care solicită reducerea prețului sau retragerea din contract, cu excepția cazului în care VÂNZĂTORUL imediat și fără inconveniente nejustificate pentru cumpărător înlocuiește articolul defect cu unul fără defecte sau elimină defect. Această limitare nu se aplică dacă articolul a fost deja înlocuit sau reparat de VÂNZĂTOR sau VÂNZĂTORUL nu a îndeplinit obligația de a înlocui articolul cu unul ne-defect sau de a elimina defectul.
9. În cazul în care CUMPĂRĂTORUL este un CONSUMATOR, el poate, în loc de eliminarea defectului propus de vânzător, să ceară înlocuirea articolului cu unul fără defecte sau, în loc să înlocuiască articolul, poate cere eliminarea defectului. , cu excepția cazului în care este imposibil să se aducă articolul în conformitate cu contractul în modul ales de cumpărător sau ar necesita costuri excesive în comparație cu modul propus de vânzător. La evaluarea excesului de costuri, se ia în considerare valoarea articolului fără defecte, tipul și semnificația defectului constatat, precum și inconvenientul la care ar fi altfel expus cumpărătorul.
10. Prețul redus ar trebui să fie proporțional cu prețul rezultat din contractul în care valoarea articolului defect este cu valoarea articolului fără defecte.
11. CUMPĂRĂTORUL nu se poate retrage din contract dacă defectul este irelevant.
12. VÂNZĂTORUL va lua în considerare reclamația fără întârzieri nejustificate. Nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data primirii reclamației și va informa CONSUMATORUL în scris sau prin e-mail cu privire la starea reclamației. Dacă o reclamație rămâne fără răspuns în acest timp, reclamația este considerată acceptată.
13. După acceptarea reclamației, VÂNZĂTORUL va rambursa CONSUMATORULUI costurile legate de reclamație și suportate de CONSUMATOR. VÂNZĂTORUL va transfera suma datorată CONSUMATORULUI în contul bancar.
14. Dacă acceptarea reclamației este legată de repararea sau înlocuirea bunurilor – VÂNZĂTORUL va trimite produsul înapoi CONSUMATORULUI pe cheltuiala sa.
Servicii electronice și condiții tehnice pentru utilizarea site-ului web
1. VÂNZĂTOR – pentru a încheia un contract, acesta oferă următoarele servicii prin intermediul site-ului web al magazinului online:
· Crearea și administrarea unui cont CLIENT în magazinul online;
· Procesarea formularului de comandă pentru produse în magazinul online;
· Cu acordul CLIENTULUI – trimiterea de informații comerciale, oferte promoționale etc. sub forma unui serviciu „newsletter”.
Furnizarea de servicii electronice în domeniul menționat mai sus este gratuită. Contractul pentru furnizarea de servicii electronice constând în gestionarea și administrarea Contului CLIENTULUI pe SITE-UL este încheiat pe o perioadă nedeterminată. Concluzia este considerată a fi sfârșitul procesului de înregistrare a CLIENTULUI pe SITE. Contractul pentru furnizarea de servicii electronice care constă în permiterea depunerii unei Comenzi în Magazinul online prin completarea formularului de comandă se încheie pentru o perioadă de timp determinată – pentru perioada de completare și procesare a comenzii – și este reziliat la depunere și acceptarea Ordinului. Serviciul „newsletter” este încheiat pe o perioadă nedeterminată. Contractul se încheie în momentul consimțământului de a trimite un mesaj la adresa CLIENTULUI furnizată în timpul înregistrării. CONSUMATORUL se poate retrage din contract pentru furnizarea serviciului fără a da motive în termen de 14 zile de la încheierea contractului – cu excepția cazului în care prestarea serviciului începe înainte de această perioadă cu acordul CONSUMATORULUI – prin depunerea unei declarații de retragere antreprenorului:
· Folosind formularul de retragere a modelului electronic (anexa la REGULAMENT),
· Sub forma unui e-mail sau în scris la adresa VÂNZĂTORULUI (FURNIZOR DE SERVICII)
în cazul unui serviciu încheiat pe o perioadă nedeterminată, ambele părți au dreptul de a rezilia contractul:
· CONSUMATORUL poate rezilia contractul de furnizare a serviciilor electronice în orice moment prin transmiterea unei declarații corespunzătoare în format electronic sau scris la adresa VÂNZĂTORULUI. VÂNZĂTORUL va confirma imediat primirea declarației. VÂNZĂTORUL, în termen de 7 zile de la primirea notificării, va elimina din date înregistrările acoperite de protecția datelor cu caracter personal legate de serviciu și va înceta să îl mai furnizeze.
· VÂNZĂTORUL reziliază contractul pentru furnizarea de servicii electronice în cazul în care CONSUMATORUL încalcă în mod obiectiv și ilegal Regulamentele – cu o perioadă de preaviz de 30 de zile de la data notificării. În cazul în care antreprenorii sunt ambele părți la contract, VÂNZĂTORUL poate rezilia contractul pentru furnizarea de servicii electronice cu efect imediat.
· VÂNZĂTORUL și CLIENTUL pot rezilia contractul pentru furnizarea de servicii electronice în orice moment, prin acordul părților.
Reclamațiile vor fi tratate imediat, cel târziu în termen de 14 zile. Nerespectarea reclamației în acest termen înseamnă că reclamația este acceptată. Pentru a coopera cu sistemul IT al FURNIZORULUI DE SERVICII, CLIENTUL trebuie să aibă acces la un computer sau alt dispozitiv care să permită comunicarea cu site-ul web MAGAZIN prin intermediul internetului. În cazul unui computer – sistemul ar trebui să fie echipat cu un browser web (de exemplu: Mozilla Firefox versiunea 11.0 sau o versiune ulterioară, Internet Explorer versiunea 7.0 sau o versiune ulterioară sau altul cu parametri similari). Rezoluția recomandată a monitorului – nu mai puțin de: 1024×768. Dispozitivele mobile trebuie să fie echipate cu software – furnizat de producătorul dispozitivului – care să permită efectuarea de operațiuni echivalente cu browserele de computer menționate mai sus. În plus, este necesar să aveți un cont de e-mail activ. Pentru a profita din plin de toate funcțiile magazinului ONLINE, este necesar să activați JavaScript și cookie-urile. Utilizarea scripturilor și cookie-urilor este discutată în POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE situată în fila de pe site-ul INTERNET STORE.
Prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal
1. VÂNZĂTORUL este administratorul datelor personale ale CLIENTULUI prelucrate în legătură cu utilizarea MAGAZINULUI ONLINE.
2. Furnizarea datelor cu caracter personal, precum și consimțământul pentru prelucrarea acestora sunt complet voluntare. Toate datele personale furnizate nouă sunt prelucrate numai în măsura și în scopul pentru care CLIENTUL a fost de acord. În cazul în care CLIENTUL nu furnizează datele necesare pentru executarea comenzii și nu consimte la prelucrarea acestora, este posibil să nu fie posibilă finalizarea comenzii.
3. Administratorul asigură securitatea datelor transferate și punerea în aplicare a drepturilor CLIENTILOR rezultate din regulamentul GDPR. CLIENTUL are dreptul de a accesa datele sale personale și de a le rectifica sau de a solicita eliminarea completă a acestora (cu excepția cazului în care este contrar legii) sau de a limita dreptul de a prelucra datele lor personale în orice moment – în acest scop, puteți utiliza funcția în detaliile contului de utilizator al programului magazin de actualizare sau vă rugăm să trimiteți o cerere (de exemplu, la adresa de e-mail furnizată) specificând cererea de modificare sau ștergere a datelor din înregistrări.
4. CLIENTUL are dreptul să primească date care îl privesc într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat. De asemenea, are dreptul să trimită aceste date altui administrator, fără obstacole din partea ADMINISTRATORULUI de la care vor fi extrase datele (articolul 20 alineatul (1)). În cazurile în care este posibil din punct de vedere tehnic, CLIENTUL poate solicita ADMINISTRATORULUI să-și trimită datele direct unui alt administrator (articolul 20 alineatul (2)).
5. ADMINISTRATORUL poate refuza ștergerea datelor CLIENTULUI numai în cazurile indicate de reglementările aplicabile, în special dacă CLIENTUL nu a plătit toate sumele datorate ADMINISTRATORULUI.
6. Pentru a efectua serviciul contractual, este necesar să furnizați următoarele date CONSUMATORULUI:
· Prenume și nume,
· Adresa de expediere a produselor,
· Adresa de email,
· Numărul de telefon de contact,
· În cazul unei companii, în plus numele companiei și numărul de identificare fiscală.
Toate datele cu caracter personal furnizate în timpul procesului de comandă sunt utilizate doar pentru a forma, încheia, modifica sau rezilia Acordul dintre FURNIZORUL DE SERVICII și CLIENT și pentru a pune în aplicare Acordul de vânzare sau contractul pentru furnizarea de servicii electronice sau implementarea comenzii și sunt nepartajate cu alte instituții sau terțe părți – cu excepția celor descrise la punctul .6. În cazul vânzării produselor prin INTERNET STORE pentru livrarea produselor către CLIENT, datele cu caracter personal necesare adresării și livrării coletului sunt transferate companiilor care se ocupă profesional de livrarea coletelor – în special la Oficiul poștal polonez și companiile de curierat – împreună cu încredințarea coletului pentru livrare. În cazul în care CLIENTUL este de acord cu prelucrarea datelor sale în scopuri de marketing și trimiterea informațiilor comerciale și se înscrie pe lista abonaților, va primi un „buletin informativ” la adresa de e-mail furnizată de acesta. În orice moment, CLIENTUL se poate dezabona de la serviciul newsletter.
Dispoziții finale
1. Contractul se încheie în limba română și se află sub jurisdicția legii române. Această alegere nu privește însă CONSUMATORUL de protecția care i-a fost acordată prin dispozițiile care nu pot fi excluse prin acord, în conformitate cu legislația țării în care CONSUMATORUL își are reședința obișnuită, iar antreprenorul își direcționează activitățile către țara respectivă. iar contractul intră în sfera acestei activități.
2. Dispozițiile prezentului REGULAMENT nu sunt destinate să excludă sau să limiteze drepturile CLIENTULUI care este, de asemenea, CONSUMATOR în sensul prevederilor Legii din 23 aprilie 1964 – Cod civil (Jurnalul de legi nr. 16, punctul 93 , cu modificările ulterioare) – are dreptul la reglementările legale aplicabile. În cazul nerespectării prevederilor prezentului REGULAMENT cu prevederile de mai sus, aceste prevederi vor prevala.
3. Conținutul regulamentelor este disponibil tot timpul în fila REGULAMENTE de pe site-ul VÂNZĂTORULUI și poate fi copiat și tipărit în orice moment de către Cumpărător. Conținutul REGULAMENTULUI poate fi, de asemenea, trimis în orice moment prin e-mail sau prin poștă, la cererea CLIENTULUI. TERMENII ȘI CONDIȚIILE împreună cu atașamentele sunt, de asemenea, livrate CLIENȚILOR atașați la e-mail confirmând comanda și încheierea contractului.
4. În chestiuni care nu sunt acoperite de prezentele regulamente, se vor aplica dispozițiile legale relevante, în special:
5. Actul din 23 aprilie 1964 Cod civil (Jurnalul de legi din 1964, nr. 16, punctul 93, cu modificările ulterioare);
6. Actul din 29 august 1997 privind protecția datelor cu caracter personal (Jurnalul de legi din 2002 nr. 101, articolul 926, cu modificările ulterioare) – valabil până la 24 mai 2018;
7. Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE (regulament general privind protecția datelor) – denumit în continuare GDPR și dispozițiile conexe. – valabil din 25 mai 2018
8. Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice (Jurnalul de legi din 2013, punctul 1422);
9. Legea din 30 iunie 2000 Legea proprietății industriale (Jurnalul de legi din 2001, nr. 49, articolul 508, cu modificările ulterioare);
10. Actul din 4 februarie 1994 privind drepturile de autor și drepturile conexe (Jurnalul de legi din 2006 nr. 90, articolul 631, cu modificările ulterioare),
11. Act din 30 mai 2014 privind drepturile CONSUMATORULUI (Jurnalul de legi din 2014, punctul 827)
12. În cazul în care REGULAMENTUL conține dispoziții contrare reglementărilor menționate mai sus sau alte reglementări aplicabile în Republica Polonia – aceste dispoziții vor avea prioritate față de formularea REGULAMENTELOR.
13. În cazul în care se constată că oricare dintre prevederile prezentelor REGULAMENTE este ilegală, invalidă sau inexecutabilă în măsura prevăzută de lege, aceasta va fi exclusă în acest sens. În restul domeniului de aplicare, regulamentele rămân valabile.
14. Toate denumirile PRODUSELOR oferite spre vânzare de INTERNET STORE sunt utilizate în scopuri de identificare și pot fi protejate și rezervate în conformitate cu prevederile Legii dreptului proprietății industriale (Journal of Laws 2001 Nr. 49 articolul 5081 modificat).
15. Toate fotografiile postate pe WEBSITE sunt protejate în baza Legii din 4 februarie 1994 privind drepturile de autor și drepturile conexe – (Journal of Laws 1994 nr. 24 pct. 83, astfel cum a fost modificată) – au un caracter creativ și individual. Acestea nu pot fi copiate fără acordul administratorului site-ului web.
16. În cazul unor litigii legate de punerea în aplicare a contractului încheiat, părțile se vor strădui să soluționeze litigiul prin arbitraj extrajudiciar – inclusiv soluționarea litigiului în fața unui mediator. Dacă litigiul nu este soluționat pe cale amiabilă, instanța competentă să soluționeze litigiul va fi Curtea Comună.
17. Îndeplinind obligația de a indica metode extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și recursului și regulile de acces la aceste proceduri, vă informăm că informațiile actualizate în acest sens sunt disponibile la: https://anpc.ro/ Consumatorii și antreprenorii pot utiliza platforma ODR online stabilită de Comisia Europeană pentru soluționarea amiabilă a litigiilor. Platforma este disponibilă la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. UOKIK ține un registru al entităților autorizate să soluționeze extrajudiciar litigiile consumatorilor la https://anpc.ro/
Anexa nr. 1 la REGULAMENT:
CONSUMATORUL nu are dreptul să se retragă dintr-un contract la distanță în următoarele cazuri:
1. contract pentru furnizarea de servicii, în cazul în care antreprenorul a executat integral serviciul cu acordul expres al CONSUMATORULUI, care a fost informat înainte de începerea serviciului că după ce antreprenorul a îndeplinit serviciul, va pierde dreptul de retragere din contract;
2. un contract în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile pieței financiare asupra cărora antreprenorul nu are control și care poate apărea înainte de termenul de retragere a contractului;
3. un contract în care obiectul serviciului este un articol neprefabricat, fabricat conform specificațiilor CONSUMATORULUI sau care servește pentru a satisface nevoile individuale;
4. pentru un acord în care obiectul serviciului este un articol care se deteriorează rapid sau are o durată scurtă de valabilitate;
5. pentru un acord în care obiectul serviciului este un articol livrat într-un pachet sigilat, care nu poate fi returnat după deschiderea pachetului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
6. pentru un acord în care obiectul serviciului sunt articole care, după livrare, datorită naturii lor, rămân inseparabil legate de alte articole;
7. un contract în care obiectul serviciului sunt băuturile alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare și a cărui livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a cărei valoare depinde de fluctuațiile pieței pe care antreprenorul nu are control
8. un acord prin care CONSUMATORUL a solicitat în mod expres ca antreprenorul să vină la el pentru reparații sau întrețineri urgente. Dacă antreprenorul oferă servicii suplimentare, altele decât cele solicitate de CONSUMATOR, sau livrează alte articole decât piese de schimb necesare reparării sau întreținerii, CONSUMATORUL are dreptul să se retragă din contract în legătură cu servicii sau articole suplimentare;
9. pentru un acord în care obiectul serviciului sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice livrate într-un pachet sigilat, dacă pachetul a fost deschis după livrare;
10. contracte pentru furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament;
11. un contract încheiat la o licitație publică;
12. contracte de închiriere a unei clădiri sau a unui spațiu în alte scopuri decât cele rezidențiale, transportul de mărfuri, închirieri auto, gastronomie, servicii de agrement, dacă contractul indică ziua sau perioada de prestare a serviciilor;
13. contracte pentru furnizarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport tangibil, dacă performanța a început cu acordul expres al CONSUMATORULUI înainte de termenul de retragere din contract și după informarea antreprenorului despre pierderea dreptului de retragere din contract.
Politica de confidențialitate
Prelucrarea si protectia datelor personale
Administratorul datelor cu caracter personal (în sensul REGULAMENTULUI PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora și abrogarea Directivei 95/46 / CE Regulamentul general privind protecția datelor) – denumit în continuare GDPR în legătură cu datele personale ale utilizatorilor este:
SHOP BABYEN SRL
Adresa: Aleea Teilor, 13, OLT City, 235200, ROMANIA
E-mail: contact@meandmommy.ro
Compania a intrat în Registrul central și informații privind activitatea economică (CEIDG din România) sub numărul NIP: J28 / 395/2023, REGON: 48054064
Furnizarea de date cu caracter personal, precum și consimțământul pentru prelucrarea acestora sunt complet voluntare. Toate datele personale furnizate către noi sunt prelucrate numai în măsura și în scopul pentru care CLIENTUL a fost de acord. În cazul în care CLIENTUL nu furnizează datele necesare pentru finalizarea comenzii și nu este de acord cu prelucrarea acestora, este posibil să nu fie posibilă finalizarea comenzii.
Administratorul asigură securitatea datelor transmise și implementarea drepturilor utilizatorilor care decurg din Regulamentul GDPR. Utilizatorul are dreptul să acceseze conținutul datelor sale personale și să îl rectifice sau să solicite ștergerea completă a acestuia (cu excepția cazului în care este contrar legii) sau să limiteze dreptul de a prelucra datele sale personale – în acest scop, puteți utiliza funcția în programul de stocare a actualizării datelor contului de utilizator sau vă rugăm să trimiteți o notificare (de exemplu, la adresa de e-mail furnizată) specificând cererea de modificare sau ștergere a datelor din înregistrări. ADMINISTRATORUL poate refuza ștergerea datelor Utilizatorului numai în cazurile indicate de reglementările aplicabile, în special dacă Utilizatorul nu a decontat toate sumele datorate ADMINISTRATORULUI.
Datele cu caracter personal ale utilizatorilor sunt prelucrate pentru a stabili, forma, încheia, modifica sau rezilia Acordul dintre Furnizorul de servicii și Client și pentru a pune în aplicare Acordul de vânzare sau contractul pentru furnizarea de Servicii electronice descris în REGULAMENTE.
Utilizatorul poate primi informații de marketing și comerciale (sub forma unui „buletin informativ”) dacă este de acord. Utilizatorul poate în orice moment să renunțe la primirea de informații comerciale. Ne asigurăm că compania noastră respectă politica de securitate a datelor cu caracter personal. Datele personale sunt în siguranță la noi și depunem toate eforturile pentru a ne asigura că acest nivel este sistematic mai ridicat. Datele personale ale utilizatorilor pot fi transferate către terți numai cu acordul utilizatorului în cazurile descrise în REGULAMENT.
Pentru executarea contractului și livrarea produselor comandate și trimiterea corespondenței către client, datele pot fi transferate către: Posta Romana sau o companie de curierat selectată.
Pentru finalizarea contractului și furnizarea de produse, este necesar să furnizați următoarele date personale ale CLIENTULUI: prenume și prenume; adresa de livrare a produsului; Adresa de email; numărul de telefon de contact; în cazul unei companii, un număr suplimentar de identificare fiscală.
Datele cu caracter personal sunt prelucrate numai pentru perioada necesară executării contractului:
– documente de vânzare – pentru perioada cerută de reglementările contabile;
– detalii despre adresă – până la expirarea garanției sau a perioadei de garanție – oricare dintre acestea este mai lungă;
– adresa de e-mail utilizată pentru trimiterea buletinului informativ – pe durata consimțământului utilizatorului; consimțământul poate fi retras în orice moment;
– după această perioadă sunt eliminate;
Clientul are dreptul de a depune o reclamație la organul de supraveghere – Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal (UODO) dacă are rezerve cu privire la prelucrarea datelor sale personale de către ADMINISTRATOR.
POLITICA PRIVIND UTILIZAREA COOKIE-URILOR
Această politică stabilește regulile pentru crearea, stocarea și accesarea informațiilor pe dispozitivele Utilizatorului utilizând cookie-uri pentru a furniza servicii electronice solicitate de Utilizator.
DISPOZIȚII GENERALE
1. Administratorul, pentru a furniza servicii electronic, creează și stochează fișiere temporare și obține acces la informațiile selectate pe dispozitivele Utilizatorului.
2. Cookie – înseamnă date binare, de obicei fișiere text mici, salvate și stocate pe dispozitivele Utilizatorului, care sunt utilizate în limbaje de programare pentru o comunicare mai eficientă între site-ul web și utilizator.
3. Cookie-urile create pe dispozitivele utilizatorului pot proveni atât din sistemul administratorului (așa-numitele cookie-uri proprii), cât și din programe externe care supraveghează comunicarea pe internet (așa-numitele cookie-uri externe, de ex. De la Google și alte site-uri web).
4. Utilizatorul are opțiunea de a limita sau dezactiva accesul cookie-urilor la dispozitivul său. Dacă utilizați această opțiune, veți putea utiliza site-ul web, pe lângă funcțiile care, prin natura lor, necesită cookie-uri.
5. Pentru executarea contractului și livrarea produselor comandate și trimiterea corespondenței către client, datele pot fi transferate către: Posta Romana sau către o companie de curierat selectată.
6. Pentru finalizarea contractului și furnizarea de produse, este necesar să furnizați următoarele date personale ale CLIENTULUI: prenume și prenume; adresa de livrare a produsului; Adresa de email; numărul de telefon de contact; în cazul unei companii, un număr suplimentar de identificare fiscală.
7. Datele cu caracter personal sunt prelucrate numai pentru perioada necesară executării contractului:
– documente de vânzare – pentru perioada cerută de reglementările contabile
– detalii despre adresă – până la expirarea garanției sau a perioadei de garanție – oricare dintre acestea este mai lungă;
– adresa de e-mail utilizată pentru trimiterea buletinului informativ – pe durata consimțământului utilizatorului; consimțământul poate fi retras în orice moment.
– după această perioadă sunt eliminate
Clientul are dreptul de a depune o reclamație la organul de supraveghere – Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal (UODO) dacă are rezerve cu privire la prelucrarea datelor sale personale de către ADMINISTRATOR.
SCOPUL UTILIZĂRII COOKIURILOR
1. Cookie-urile și tehnologiile similare sunt utilizate pe site-uri web pentru a asigura transmiterea corectă a datelor între computerele conectate. Au o aplicație foarte largă, ajută la personalizarea conținutului paginii de setări de pe computerul destinatarului, amintiți-vă aspectul preferat al paginii, de ex. setul de dimensiune a fontului, asigurați-vă că utilizatorul efectuează mai multe etape (de exemplu, adăugarea unui articol, efectuarea unei achiziții într-un magazin online). Cookie-urile pot fi, de asemenea, utilizate pentru a potrivi anunțurile afișate cu interesele vizitatorilor site-ului. Se poate spune că tehnologia „cookie-urilor” este necesară pentru afișarea corectă a paginilor interactive.
2. Pe lângă cookie-urile trimise de la pagina la care ne conectăm, cookie-urile pot fi trimise și de pe serverele paginilor la care se referă, de ex. Google, YouTube sau site-uri de rețele sociale precum Facebook, Twitter și altele.
3. În general, putem împărți cookie-urile în două tipuri de fișiere:
– cookie-uri de sesiune: sunt stocate pe dispozitivul utilizatorului și rămân acolo până la sfârșitul sesiunii browserului. Informațiile salvate sunt apoi șterse definitiv din memoria dispozitivului. Mecanismul cookie-urilor de sesiune nu permite descărcarea de date personale sau informații confidențiale de pe dispozitivul utilizatorului;
– cookie-uri persistente: sunt stocate pe dispozitivul utilizatorului și rămân acolo până când sunt șterse. Încheierea sesiunii browserului sau oprirea dispozitivului nu le șterge de pe dispozitivul utilizatorului. Mecanismul cookie persistent nu permite colectarea de date personale sau informații confidențiale de pe dispozitivul utilizatorului.
4. În mod normal, cookie-urile utilizate sunt sigure pentru utilizator. Când este utilizat corect, nu este posibil ca virușii sau alte programe sau programe malware nedorite să intre în dispozitivele utilizatorilor. Aceste fișiere permit identificarea software-ului utilizat de Utilizator. Cookie-urile conțin de obicei numele domeniului din care provin, timpul de stocare pe dispozitiv (este limitat) și valoarea atribuită (cheia).
5. Cookie-urile nu colectează date personale, inclusiv nume și adrese de e-mail.
6. Fiecare utilizator poate modifica setările pentru cookie-urile din browserul pe care îl utilizează, inclusiv dezactivarea completă a posibilității de salvare a acestora. Dacă utilizatorul nu dezactivează opțiunea de salvare a cookie-urilor de pe diverse site-uri web, aceasta înseamnă în practică că este de acord să le salveze și să le stocheze pe computer.
7. Utilizatorul poate șterge oricând cookie-urile folosind funcțiile disponibile în browserul web pe care îl folosește.
8. Moduri de dezactivare sau modificare a setărilor pentru cele mai populare browsere web:
– Google Chrome – Setările implicite ale browserului Google Chrome permit stocarea cookie-urilor. Pentru a modifica setările:
-faceți clic pe meniul „Setări Google Chrome” și selectați „Setări”;
-faceți clic pe „Afișați setările avansate” în partea de jos a paginii;
-selectați opțiunea „Setări conținut” din opțiunile „Confidențialitate”;
-se selectează setările dorite;
-pentru a introduce setări speciale pentru un anumit site web, faceți clic pe „Gestionați excepțiile” și alegeți propriile setări pentru site-uri web;
-pentru a confirma modificările, faceți clic pe butonul „Terminat”.
– Microsoft Internet Explorer – Setările implicite ale browserului Microsoft Internet Explorer permit stocarea cookie-urilor, dar blochează fișierele care pot proveni de la site-uri web care nu utilizează politici de confidențialitate. Pentru a modifica setările:
faceți clic pe meniul „Instrumente” și selectați „Opțiuni Internet”; selectați fila „Confidențialitate”; utilizați glisorul pentru a specifica nivelul dorit de setări (cel mai înalt blochează complet cookie-urile, cel mai mic vă permite să stocați toate cookie-urile).
-Mozilla Firefox – Setările implicite Mozilla Firefox permit stocarea cookie-urilor. Pentru a modifica setările: faceți clic pe meniul „Instrumente” (în alte versiuni: faceți clic pe butonul „Firefox”) și selectați „Opțiuni”; apoi selectați fila „Confidențialitate” și selectați setările dorite; pentru a introduce setări speciale pentru un anumit site web, faceți clic pe „Excepții” și alegeți propriile setări pentru site-uri web; confirmați modificările cu „OK”.
-Opera – Setările implicite ale browserului Opera permit stocarea cookie-urilor. Pentru a modifica setările: faceți clic pe „Preferințe”, selectați „Avansat” și apoi „Cookie”; marcați setările dorite; pentru a introduce setări speciale pentru un anumit site web, accesați site-ul web selectat, faceți clic dreapta pe acesta, selectați „Preferințe site” și accesați fila „Cookies”, apoi introduceți setările dorite; confirmați modificările cu „OK”.
-Safari – Setările implicite ale browserului Safari permit stocarea cookie-urilor. Pentru a modifica setările: în meniul „Safari”, selectați opțiunea „Preferințe”; faceți clic pe pictograma „Confidențialitate”; marcați setările dorite; pentru a introduce setări speciale pentru un anumit site web, faceți clic pe „Detalii” și alegeți propriile setări pentru site-uri web.
9. Dacă alegeți să respingeți toate cookie-urile, nu veți putea utiliza o parte din conținutul și serviciile furnizate pe site-urile noastre web, în special cele care necesită logarea și finalizarea ulterioară, de exemplu, a tranzacțiilor de cumpărare din magazinul online. Dezactivarea cookie-urilor nu înseamnă că nu puteți naviga pe paginile de pe majoritatea site-urilor web.
10. Utilizatorul poate șterge oricând cookie-urile folosind funcțiile disponibile în browserul web pe care îl folosește.
11. Trebuie remarcat faptul că tehnologia cookie-urilor este utilizată de hackeri pentru a infecta computerele și a introduce software rău intenționat. Tehnologia cookie-urilor care ar trebui să asigure o comunicare corectă cu serverul site-ului web este utilizată în acest caz contrar scopului său. Protecția împotriva unui astfel de atac, precum și alte forme de încercări ale hackerilor ar trebui să fie întotdeauna în primul rând un bun program de protecție antivirus.
12. Tehnologia cookie-urilor este astăzi „sarea” internetului – într-un sens bun. Multe cookie-uri devin mult mai sărace fără cookie-uri.
Modalități de plată
Pe site-ul meandmommy.ro oferim următoarele metode de plată:
Pentru cumpărăturile online, cu livrare prin curier:
– cash la livrare (numerar ramburs);
– card – direct pe site prin Mobilpay – Visa, debit MasterCard (Dacă dorești să plătești cu cardul este necesar să selectezi această opțiune – vei fi redirecționat către operatorul de plată autorizat Mobilpay – Netopia, unde va trebui să introduci datele cardului și codul de confirmare al plății. Suma datorată va fi preluată din contul bancar.).
Livrare si retur
CONDIȚII DE LIVRARE – Me & Mommy
Livrăm direct din stoc. Stocul este monitorizat în timp real.
- Livrare pe tot teritoriul României – Tarif fix: 20 lei – livrare in aproximativ 1-3 zile lucrătoare*
-
- Livrarea se face pe teritoriul României prin firma de curierat între orele 9.00-17.00, de Luni până Vineri, în aproximativ 1-3 zile lucrătoare* de la plasarea și confirmarea electronică a comenzii, la adresa specificată de client în comandă. Pentru termenii contractuali detalii aici
- Livrare inclusă pentru comenzile peste 300 lei
- * estimare bazată pe medie. Livrarea standard este 3-5 zile lucrătoare.
- *Pentru comenzile personalizate adăugați 2-3 zile lucrătoare la estimare.
-
- Livrare UE – DHL Express – Tarif începând de la 89 lei** – livrare in 2-3 zile lucrătoare*
- Livrare UE – DHL Economy – Tarif începând de la 89 lei** – livrare in 5-10 zile lucrătoare*
-
- **costul este afișat automat în procesul de plasare al comenzii și este calculat în funcție de greutatea volumetrică și cod poștal.
- Pentru livrări în afara României costurile transportului vor fi suportate de client indiferent de valoarea comenzii.
-
-
- *Comenzile plasate Vineri, Sâmbăta sau Duminică vor fi preluate / procesate începând de Luni. Comenzile expediate Vineri vor ajunge la dumneavoastră Luni.
- *Pentru comenzile personalizate adăugați 2-3 zile lucrătoare la estimare.
- Asigurați-vă că datele de livrare și de contact sunt corecte la plasarea comenzii, în cazul în care datele sunt greșite comanda se va întoarce la noi în depozit iar produsele nu vor ajunge la dumneavoastră. Vă recomandăm să verificați de mai multe ori datele introduse înainte să plasați comanda.
RETUR/SCHIMB
Ne dorim să fiți pe deplin mulțumit atunci când cumpărați de pe site-ul nostru. De aceea, dacă nu sunteți încântat de cumpărăturile făcute, le puteți returna în 14 zile iar noi vă vom înapoia contravaloarea lor.
Conform Ordonantei de Urgență Nr. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:
“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”
- Verificați produsele la recepție, dacă observați un defect de fabricație vă rugăm să ne contactați în scris în maxim 24 de ore de la primirea coletului. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în calcul.
- Puteți returna sau schimba orice produs cumpărat de la noi, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care coletul a ajuns la dumneavoastră.
ATENTIE* NU vor fi acceptate la retur cf. OUG nr. 34/2014 din 04/06/2014 (enumerarea nu este limitativă) produsele:
– care au fost personalizate conform cerințelor clientului (vezi trusou și lumânări)
– care au fost purtate, deteriorate, spălate, murdare
– care din motive de igienă intimă au fost scoase din ambalajul original (ex.: dress, prosop, șosete…)
-
- Procesul de retur sau schimb:
– procesul de retur / schimb NU se realizează telefonic sau prin mesaj text (sms)
– costul transportului de retur este suportat de către client. Curierul il vom trimite noi la adresa unde s-a efectuat livrarea, in termen de 3 zile lucrătoare de la plasarea cererii de retur sau schimb.
– costul transportului pentru retur este de 20 lei pe care îl oprim din valoarea rambursării.
– Nu înmânați bani curierului decât dacă acesta vă cere explicit. Majoritatea ridicărilor de retur sunt pre-plătite iar contravaloarea transportului retur o oprim din valoarea rambursării.
- Procesul de retur sau schimb:
- Schimbul se poate efectua doar cu același produs, măsură mai mică sau mai mare. Dacă doriți înlocuirea cu un alt produs, se va considera retur. Urmează procedura de retur de mai sus și apoi plasează o nouă comandă pentru noul produs dorit. Cele două procese sunt independente: returul se procesează separat și vei primi banii înapoi conform procedurii de retur; noua comandă va ajunge la tine ca orice altă comandă.
- Foarte important este să nu trimiteți dumneavoastră produsele la noi, vom trimite noi un curier să le ridice de la adresa din comandă. Astfel vom putea urmări foarte ușor procedura.
- Nu efectuăm schimb direct la curier. Orice solicitare de schimb cu o altă măsură va fi operată prin preluarea produsului, recepționarea acestuia în depozitul nostru și apoi livrarea înlocuitorului.
- În cazul schimbului cu o altă măsură, costul de preluare este suportat de noi. Veți achita doar transportul înapoi către dumneavoastră.
- Produsul/e se ambalează într-un material rezistent, de preferat un plic de transport pentru piese vestimentare (cutiile mari generează costuri de transport ridicate). Lumânările și trusourile ambalați-le în cutia de transport originală.
- Produsul/e se trimite împreună cu toate accesoriile aferente intacte în exact aceeași stare cum a fost recepționat (sa nu fie purtat, murdar, deteriorat), în caz contrar ne rezervăm dreptul să refuzăm returul sau schimbul. Ne rezervăm dreptul de a aplica o taxă de reintrare în stoc pentru produsele ce prezintă urme vizibile sau lipsesc anumite elemente din cele enumerate.
- Perioada de rambursare a banilor poate dura până la 14 zile calendaristice din momentul în care produsele au ajuns în depozitul nostru, după ce am inspectat condiția produselor vă vom notifica printr-un mail dacă îndepliniți termenii pentru rambursare.
– dacă plata comenzii a fost realizata cu cardul, veți primi rambursul în același cont din care ați efectuat plata.
– dacă plata comenzii a fost realizată prin numerar (ramburs la curier), este obligatoriu să ne furnizați un cont bancar (IBAN)
Conditii pentru retur/schimb:
Introdu numărul de comandă și adresa de e-mail din comanda ta, citește condițiile și apasă PASUL URMĂTOR
*La numărul comenzii se vor introduce doar cifrele, fără semnul #
**Adresa de e-mail trebuie sa corespundă cu cea din comandă. Daca ai nevoie de ajutor, contactează-ne – 0771.123.199 (disponibil doar în timpul programului) sau la e-mail contact@meandmommy.ro
- Puteți returna sau schimba orice produs cumpărat de la noi, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care coletul a ajuns la dumneavoastră.
ATENTIE* NU vor fi acceptate la retur produsele: – care au fost personalizate conform cerințelor clientului (vezi trusou și lumânări) – care au fost purtate, deteriorate, spălate, murdare – care din motive de igienă intimă au fost scoase din ambalajul original (ex.: dress, prosop, șosete…)
- Procesul de retur sau schimb se face doar prin completarea formularului de aici – procesul de retur / schimb NU se realizează telefonic sau prin mesaj text (sms) – costul transportului de retur este 20 lei și este suportat de către client. – curierul il vom trimite noi la adresa unde s-a efectuat livrarea, in termen de 3 zile lucrătoare de la plasarea cererii de retur sau schimb. – Nu înmânați bani curierului decât dacă acesta vă cere explicit. Majoritatea ridicărilor de retur sunt pre-plătite iar contravaloarea transportului retur o oprim din valoarea rambursării.
- Foarte important este să nu trimiteți dumneavoastră produsele la noi, vom trimite noi un curier să le ridice. Astfel veți beneficia de avantajul unui cost redus de transport și vom putea urmări foarte ușor procedura.
- Produsul/e se ambalează într-un material rezistent, de preferat un plic de transport pentru piese vestimentare (cutiile mari generează costuri de transport ridicate). Lumânările și trusourile ambalați-le în cutia de transport originală.
- Produsul/e se trimite împreună cu toate etichetele și accesoriile aferente intacte în exact aceeași stare cum a fost recepționat (eticheta sa nu fie rupta, sa nu fie purtat, murdar, deteriorat), în caz contrar ne rezervăm dreptul să refuzăm returul sau schimbul. Ne rezervăm dreptul de a aplica o taxă de reintrare în stoc pentru produsele ce prezintă urme vizibile sau lipsesc anumite elemente din cele enumerate.
- Perioada de rambursare a banilor poate dura până la 14 zile calendaristice din momentul în care produsele au ajuns în depozitul nostru, după ce am inspectat condiția produselor vă vom notifica printr-un mail dacă îndepliniți termenii pentru rambursare. – dacă plata comenzii a fost realizata cu cardul, veți primi rambursul în același cont din care ați efectuat plata. – dacă plata comenzii a fost realizată prin numerar (ramburs la curier), este obligatoriu să ne furnizați un cont bancar (IBAN)
Observație:
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele erori de text, precum și pentru erorile din descrierea articolului. Este posibil ca fotografiile să nu corespundă în totalitate cu aspectul real al produsului.