CONDIȚII DE LIVRARE – Me & Mommy

Livrăm direct din stoc. Stocul este monitorizat în timp real.

  • Livrare pe tot teritoriul României – Tarif fix: 22 lei – livrare in aproximativ 1-3 zile lucrătoare*
      • Livrarea se face pe teritoriul României prin firma de curierat între orele 9.00-17.00, de Luni până Vineri, în aproximativ 1-3 zile lucrătoare* de la plasarea și confirmarea electronică a comenzii, la adresa specificată de client în comandă. Pentru termenii contractuali detalii aici
      • Livrare inclusă pentru comenzile peste 300 lei
      • * estimare bazată pe medie. Livrarea standard este 3-5 zile lucrătoare.
      • *Pentru comenzile personalizate adăugați 2-3 zile lucrătoare la estimare.
  • Livrare UE – DHL Express – Tarif începând de la 89 lei** – livrare in 2-3 zile lucrătoare*
  • Livrare UE – DHL Economy – Tarif începând de la 89 lei** – livrare in 5-10 zile lucrătoare*
      • **costul este afișat automat în procesul de plasare al comenzii și este calculat în funcție de greutatea volumetrică și cod poștal.
      • Pentru livrări în afara României costurile transportului vor fi suportate de client indiferent de valoarea comenzii.
    • *Comenzile plasate Vineri, Sâmbăta sau Duminică vor fi preluate / procesate începând de Luni. Comenzile expediate Vineri vor ajunge la dumneavoastră Luni.
    • *Pentru comenzile personalizate adăugați 2-3 zile lucrătoare la estimare.
    • Asigurați-vă că datele de livrare și de contact sunt corecte la plasarea comenzii, în cazul în care datele sunt greșite comanda se va întoarce la noi în depozit iar produsele nu vor ajunge la dumneavoastră. Vă recomandăm să verificați de mai multe ori datele introduse înainte să plasați comanda.

RETUR/SCHIMB

Ne dorim să fiți pe deplin mulțumit atunci când cumpărați de pe site-ul nostru. De aceea, dacă nu sunteți încântat de cumpărăturile făcute, le puteți returna în 14 zile iar noi vă vom înapoia contravaloarea lor.

Conform Ordonantei de Urgență Nr. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:

“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”

  • Verificați produsele la recepție, dacă observați un defect de fabricație vă rugăm să ne contactați în scris în maxim 24 de ore de la primirea coletului. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în calcul.
  • Puteți returna sau schimba orice produs cumpărat de la noi, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care coletul a ajuns la dumneavoastră.

ATENTIE* NU vor fi acceptate la retur cf. OUG nr. 34/2014 din 04/06/2014 (enumerarea nu este limitativă) produsele:
– care au fost personalizate conform cerințelor clientului (vezi trusou și lumânări)
– care au fost purtate, deteriorate, spălate, murdare
– care din motive de igienă intimă au fost scoase din ambalajul original (ex.: dress, prosop, șosete…)

    • Procesul de retur sau schimb:
      – procesul de retur / schimb NU se realizează telefonic sau prin mesaj text (sms)
      – costul transportului de retur este suportat de către client. Curierul il vom trimite noi la adresa unde s-a efectuat livrarea, in termen de 3 zile lucrătoare de la plasarea cererii de retur sau schimb.
      – costul transportului pentru retur este de 20 lei pe care îl oprim din valoarea rambursării.
      – Nu înmânați bani curierului decât dacă acesta vă cere explicit. Majoritatea ridicărilor de retur sunt pre-plătite iar contravaloarea transportului retur o oprim din valoarea rambursării.
  • Schimbul se poate efectua doar cu același produs, măsură mai mică sau mai mare. Dacă doriți înlocuirea cu un alt produs, se va considera retur. Urmează procedura de retur de mai sus și apoi plasează o nouă comandă pentru noul produs dorit. Cele două procese sunt independente: returul se procesează separat și vei primi banii înapoi conform procedurii de retur; noua comandă va ajunge la tine ca orice altă comandă.
  • Foarte important este să nu trimiteți dumneavoastră produsele la noi, vom trimite noi un curier să le ridice de la adresa din comandă. Astfel vom putea urmări foarte ușor procedura.
  • Nu efectuăm schimb direct la curier. Orice solicitare de schimb cu o altă măsură va fi operată prin preluarea produsului, recepționarea acestuia în depozitul nostru și apoi livrarea înlocuitorului.
  • În cazul schimbului cu o altă măsură, costul de preluare este suportat de noi. Veți achita doar transportul înapoi către dumneavoastră.
  • Produsul/e se ambalează într-un material rezistent, de preferat un plic de transport pentru piese vestimentare (cutiile mari generează costuri de transport ridicate). Lumânările și trusourile ambalați-le în cutia de transport originală.
  • Produsul/e se trimite împreună cu toate accesoriile aferente intacte în exact aceeași stare cum a fost recepționat (sa nu fie purtat, murdar, deteriorat), în caz contrar ne rezervăm dreptul să refuzăm returul sau schimbul. Ne rezervăm dreptul de a aplica o taxă de reintrare în stoc pentru produsele ce prezintă urme vizibile sau lipsesc anumite elemente din cele enumerate.
  • Perioada de rambursare a banilor poate dura până la 14 zile calendaristice din momentul în care produsele au ajuns în depozitul nostru, după ce am inspectat condiția produselor vă vom notifica printr-un mail dacă îndepliniți termenii pentru rambursare.
    – dacă plata comenzii a fost realizata cu cardul, veți primi rambursul în același cont din care ați efectuat plata.
    – dacă plata comenzii a fost realizată prin numerar (ramburs la curier), este obligatoriu să ne furnizați un cont bancar (IBAN)

Conditii pentru retur/schimb:

Introdu numărul de comandă și adresa de e-mail din comanda ta, citește condițiile și apasă PASUL URMĂTOR

*La numărul comenzii se vor introduce doar cifrele, fără semnul #

**Adresa de e-mail trebuie sa corespundă cu cea din comandă. Daca ai nevoie de ajutor, contactează-ne – 0771.123.199 (disponibil doar în timpul programului) sau la e-mail contact@meandmommy.ro

  • Puteți returna sau schimba orice produs cumpărat de la noi, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care coletul a ajuns la dumneavoastră.

ATENTIE* NU vor fi acceptate la retur produsele:

– care au fost personalizate conform cerințelor clientului

– care au fost purtate, deteriorate, spălate, murdare

– care din motive de igienă intimă au fost scoase din ambalajul original

 

  • Procesul de retur sau schimb se face doar prin completarea formularului de aici

– procesul de retur / schimb NU se realizează telefonic sau prin mesaj text (sms)

– costul transportului de retur este 22 lei și este suportat de către client.

– curierul il vom trimite noi la adresa unde s-a efectuat livrarea, in termen de 3 zile lucrătoare de la plasarea cererii de retur sau schimb.

– Nu înmânați bani curierului decât dacă acesta vă cere explicit. Majoritatea ridicărilor de retur sunt pre-plătite iar contravaloarea transportului retur o oprim din valoarea rambursării.

  • Foarte important este să nu trimiteți dumneavoastră produsele la noi, vom trimite noi un curier să le ridice. Astfel veți beneficia de avantajul unui cost redus de transport și vom putea urmări foarte ușor procedura.
  • Produsul/e se ambalează într-un material rezistent, de preferat un plic de transport pentru piese vestimentare (cutiile mari generează costuri de transport ridicate). Lumânările și trusourile ambalați-le în cutia de transport originală.
  • Produsul/e se trimite împreună cu toate etichetele și accesoriile aferente intacte în exact aceeași stare cum a fost recepționat (eticheta sa nu fie rupta, sa nu fie purtat, murdar, deteriorat), în caz contrar ne rezervăm dreptul să refuzăm returul sau schimbul. Ne rezervăm dreptul de a aplica o taxă de reintrare în stoc pentru produsele ce prezintă urme vizibile sau lipsesc anumite elemente din cele enumerate.
  • Perioada de rambursare a banilor poate dura până la 14 zile calendaristice din momentul în care produsele au ajuns în depozitul nostru, după ce am inspectat condiția produselor vă vom notifica printr-un mail dacă îndepliniți termenii pentru rambursare. – dacă plata comenzii a fost realizata cu cardul, veți primi rambursul în același cont din care ați efectuat plata. – dacă plata comenzii a fost realizată prin numerar (ramburs la curier), este obligatoriu să ne furnizați un cont bancar (IBAN)